קבלה לעם – תשובות על שאלות גדולות של החיים

לארגון בני ברוך קבלה לעם שמלמד את חכמת הקבלה, הגעתי לפני כ12 שנה!! בשנת 2008. באותו הזמן התחלתי ללמוד במכללת מהות, רפלקסולוגיה, עם מורה מדהים. לקח לי הרבה זמן למצוא לימודים בתחום שהתחברתי אליהם, כי חיפשתי להתחבר גם למורה. בחוויה שלי היה חשוב לא רק המקצוע, אלא מי שמעביר את המקצוע.

מצאתי מורה מדהים, שפשוט היה מורה לחיים. מהר מאוד הבנתי שהוא גם מורה בארגון שמלמד קבלה. את הארגון הזה כבר הספקתי אז להכיר, אבל עוד לא ממש הגעתי אליו, עוד היו בי ספקות, בלבולים, חוסר בהירות… אבל ברגע שהכרתי את המורה הזה והבנתי שהוא גם מלמד בקמפוס קבלה,  נגמרו כל ההיסוסים והלבטים.

נרשמתי לקמפוס. ושם כבר בשיעור הראשון עברה בי ההרגשה הזו, שכל מה שעברתי עד שהגעתי לקמפוס הזה, ועברתי הרבה, הרבה חיפושים למיניהם… הכל, כל השיטות שהייתי בהן, פה המקור שלהן. פשוט הרגשתי את זה. שזה השורש לכל השיטות השונות שקיימות בעולם. וזה היה חזק.

12 שנה אני בלימוד הזה! כי אין סוף ללימוד הזה. זה לא עוד לימוד של להוציא תעודה, להבין משהו, ללמוד משהו ולהמשיך הלאה. זה לימוד אינסופי שרק מעמיק ומתחדד כל הזמן. ויש מקום תמיד לשאול, ויש מקום להתבלבל שוב, ויש את המשפט – לך לאן שלבך חפץ. (לא במילים המדויקות). שזה אומר – אתה לא בטוח? אולי התשובות שלך במקום אחר? מוזמן ללכת ולבדוק! הכל טוב! הכל בסדר!

ואני שהגעתי לקבלה לאחר מספיק חיפושים אחרים, כבר ידעתי שאין בשבילי מקום אחר בשביל התשובות לשאלות שלי בחיים. והלב הרגיש שזה המקום בשבילי.  ועם הלב לא מתווכחים J אני גרה בפתח תקווה מאז שהגעתי לחכמת הקבלה ובמהלך השנים שאני פה, נוצרה קהילה. קהילת לומדי קבלה. והדאגה והעזרה ההדדית בקהילה, זה בעצם מימוש של דברי החכמה הזו.

המשפט "ואהבת לרעך כמוך", מה בעצם הוא אומר? הוא אומר – כמו שאתה אוהב את עצמך – כך , לפחות כך – תאהב את האחר. חכמת הקבלה אומרת שזה סוד החיים. ולשזה כל האנושות צריכה להגיע. וכשנגיע – ואנחנו נגיע, כי הטבע לא ישאיר לנו  אופציה אחרת – אז נדע באמת מה הם חיים טובים, כל אחד יהיה לו מה שהוא צריך , וכל אחד ידאג לאחרים שיהיה להם מה שהם צריכים. נלמד למצוא את האושר בקשרים בינינו. כי שם נמצא האושר האמיתי!