פינוי בינוי תל אביב

אחת התוכניות הפופולריות בערים המרכזיות על מנת לאכלס עוד תושבים חדשים, היא ללא ספק התוכנית להתחדשות עירונית הכוללת בין היתר מסגרת של פינוי בינוי, המאפשרת בנייה מהירה ולעיתים אף להכפיל ולשלש את כמות הדיירים בכל בניין. תוכניות אלו מצויות גם בלא מעט ערים שונות בישראל, כאשר ערים כמו רמת גן ותל אביב מצליחות להירשם כבין הערים המובילות בהוצאה לפועל של תוכניות אלו. על כן מומלץ להכיר את התוכניות ההולכות ונרקמות בעיר היקרה בעולם, בה נוכל למצוא לא רק מנות שף קולינריות ואווירה ים תוכנית-אירופאית, אלא מנעד של הזדמנויות נדלניות של פינוי בינוי תל אביב ובמגוון צורות בינוי ומחירים.

התוכניות הצפויות – פינוי בינוי תל אביב

אחת מהידיעות המפציצות של עולם הנדל"ן בתל אביב היה אישורה של תוכנית נאות אפקה א', המבצעת הריסה של כשמונה בניינים חדשים המתפרסים על פני כחמישה עשר דונמים. התוכנית שאמורה להחליף 126 דירות במעל לשלוש מאות דירות, אמורה להכיל גם כאלף מ"ר לשטחי מסחר ומשרדים וכמובן כוללת גם מבני ציבור חדשים. התוכנית קובעת כי גם חמישים יחידות דיור מכלל הדירות החדשות, יהיו כחלק מתוכנית לדיור בר השגה ויהיה בעלות מופחתת של כ40% מעלות מחיר השוק. פרויקט נוסף שאמור לרקום עוד וגידים בימים אלו הוא פרויקט צפון אבן גבירול, אשר אמור להכיל כ280 יחידות דיור חדשות ולפנות 110 יחידות דיור ישנות וכשבעה בניינים מדורגים ומרחבים ירוקים לתושבי הבניינים.

קורמים עור וגידים בימים אלו

הפרויקטים המעניינים באזור תל אביב אינם רק ממתינים לאישור ועדת הבנייה, אלא נמצאים כמעט בכל אזור בערי ואותם אפשר לראות החל מאזור הצפון החדש ברחוב בילטמור 5 הקרוב לכיכר המדינה. הפרויקט הנבנה על ידי חברת "אקו סיטי" מתכנן פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים בעלי מרפסות מטריפות, חניון תת קרקעי לרווחת התושבים ותריסי גלילה בכל דירה. הפרויקט אמור להכיל כעשרים ושתיים דירות חדשות והמיקום המעולה שלו הופך אותו לפופולרי ושקט במיוחד באותה הנשימה. קצת יותר רחוק משם ברחוב יונה הנביא 38 עומדים להיבנות כעשרה דירות חדשות בשש קומות, תחת חברת "אינטר נדל"ן. בין דירות אלו קיימות דירות גן ודירות ארבעה חדרים, עם מחסנים של 13.5 מ"ר ודירת חלומות בלב כרם התימנים.