מה זה ווינר ליין?

תחרויות ספורט גורמות לרבים מאיתנו ל"גירודים" בגוף ולא גירודים אלו לא קשורים למחלות עור או אלרגיה, אלא לתחושה הזו שלא מעט ישראלים שותפים לה והיא כמובן ניחוש תוצאות, כרטיסים אדומים ואפילו מספר של קרנות. הגירודים האלו יכולים להפוך גם לאחלה כסף, שכן כל תחרות ספורטיבית כיום ניתנת להימור ודרך ווינר ליין נוכל להמר על כל תחושת בטן וגירוד שיהיה כלפי כל משחק ספורט שאנו צופים ואוהבים. את ההימורים האלו נוכל לעשות דרך כמה דרכים קומבינציות שונות והן יכולות להיעשות בצורה מקוונת, פשוטה ומהירה.

החוקים של ווינר ליין

חשוב לדעת כי חוקי ההימורים בווינר ליין מעט שונים משל הימורי ספורט אחרים, ראשית חשוב לדעת כי מינימום הימור בווינר ליין הינו עשרה שקלים כאשר ההימורים מתחלקים לארבעה סוגים שונים של יחס הימור וסוג הימור. הראשון הוא כמובן הימור הנקרא "סינגל", בו נוכל להמר על הימור אחד והוא יכול להיות כמות קרנות, אדומים וכו'. בהימור זה נוכל לזכות בסכום זכייה הכפול ליחס ההימור, ואילו הסוג השני של ההימור הינו הימור "דאבל". הימור זה מסומן באות D והוא מחייב את המהמרים להמר מעל להימור אחד, הימור זה יכול להיות מספר קרנות או גולים או שניהם יחד. סוג שלישי של הימור בווינר ליין הוא טופס הקומבינציה המכפיל את סכום הזכייה(ללא קשר ליחס ההימור) והוא משלב כמה הימורים מקבילים שנצטרך לנחש את כולם. למידע על וינר ליין סמארט.

שיטות הימור נוספות וזכייה

לצד השיטות שהזכרנו קיימות שיטות נוספות כמו הימור שיטתי, הנחשב לבעל סיכויי זכיה גדולים והוא משלב בתוכו צירופים שונים המגדלים משמעותית את סיכויי הזכייה שלנו. אחת מהשיטות הקיימות היא שיטת 3/6 כאשר המהמר אמור לנחש שלושה מתוך שישה הימורים כאשר אל שיטה זו, קיימת שיטה הנקראת 3/5. חשוב לזכור כי ככל שסיכויי הזכייה נמוכים יותר(5/3) כך גודל הפרס שלנו גבוהה יותר. ולכן במקרים של זכייה מומלץ להכיר את הפרס אנו נוכל לקבל ביום שלמחרת, במידה ונרשמתם לאתר הווינר תוכלו לראות את הכסף בחשבון תוך עשרים וארבע שעות.