חומרי איטום מקצועיים

אזורים שונים בביתנו דורשים לא אחת תחזוקה שוטפת, בין אם מדובר בחיבורי תשתיות שונות כמו כבלי תקשורת שונים שעלולים להינזק על ידי מזגי אוויר ועד אל גגות העלולים לא פעם לצבור מי גשמים ולגרום לנזקים בגגות ובקירות הבית. על כן כאשר מדובר בתחזוקה מקדימה לחודשי החורף, חשוב להכיר אילו חומרי איטום מקצועיים יוכלו לשרת אותנו ולהפוך את הקירות שלנו לאטומים ובטוחים יותר גם אל מול מזג אוויר רטוב וגם אל מול חשיפה ממושכת לשמש. חומרים אלו נוכל לקנות תחת מספר לא מבוטל של מאפיינים ויתרונות, בין אם בכמות החומר שאנו זקוקים לה ועד לשמירה מפני קרינת UV.

חומרי איטום מקצועיים ומומלצים

החיפשו אחר חומרי איטום מקצועיים עלול להיות מורכב וסבוך עבור אלו שאינם מגיעים מתחום הבנייה והשיפוצים, על כן אחד החומרים המומלץ יהיה לא אחר מאשר חומר האיטום האידאלי עבור רעפים וגגות בשם "סיקה לסטיק". החומר המעולה הזה מגיע עם מגוון יתרונות מעולים, החל מיכולת גמישות מעולה, עמידות אל מול קרני UV, הגנה מצוינת מול תנאי מזג אוויר קרים במיוחד וכמובן יכולת ייבוש וניקוי קלים.
חומר לא פחות מומלץ באיטום קירות הוא חומר "ווינגום רפיד" המציעה איטום במריחה ועמידות גובה למים, יחד עם טכנולוגית Winkler Safe הנחשבת לידידותית לסביבה והתאמה גם לשימוש בתשתיות בטון, עצים, מתכות ואפילו לבנים.

חומרי איטום למקרים קלים ומורכבים

חומרי האיטום אינם מסתכמים רק בגלונים של חומרי הדבקה בצבעי לבן או שקוף, אלא יכולים להתאים גם אל מקרים ואזורים מאוד ספציפיים הדורשים איטום מידי ומינורי. חומרי איטום אלו מתבססים בחלקם על אלומיניום, מגיעים באורך של 10 ס"מ ועובי של מ"מ ובחלקם נוכל להנות גם מעמידות מפני קרני UV. חומר נוסף ופופולרי לא פחות בשנים האחרונות אלו הם יריעות אטומות, המציעות מצד אחד לריפלקציה בצבע לבן ומצד שני איטום אור יחד עם עמידות מעולה מפני מים. אך בעבור מקרים טיפה יותר מורכבים, מומלץ לבחור ב"מרק קיר גמיש" המתאים גם לשימוש חיצוני וגם לפנימי, נחשב לגמיש במיוחד ונהדר למילוי סדקים.