עבודה זמנית יכולה להיות משתלמת מאוד

עבודה זמנית היא בהחלט לא ההעדפה של רובנו. רובנו היינו מעדיפים ביטחון תעסוקתי כחלק מקריירה מתפתחת וסדורה, אך החיים הם לא בדיוק תסריט בהזמנה ועבודה זמנית הרבה פעמים יכולה לשמש פרט למקור הכנסה מכובד ויפה גם משוה שגורם לך לקום בבוקר, תורם לביטחון העצמי שלך, מקנה לך כישורים נוספים (ייתכן אף בתחום מבוקש מאוד), פיתוח קשרים ועוד. בואו נהיה כנים עם עצמנו – נכון שזה אחלה שיש לרובנו דמי אבטלה עד סוף חודש יוני אבל להיות מובטל זה לא כזה סבבה, כשאין תחושת מטרה או תחושה שמישהו צריך אותך, לקום לבוקר ללא סדר יום או סיבה לצאת מהבית. לא כולנו יכולים להיות מאושרים במצב הזה. במקרים כאלו עבודה זמנית יכולה להיות הפתרון המושלם, מה גם שתמיד ישנה אפשרות שהזמני יהפוך להיות קבוע ותמצאו את עצמכם מתפתחים בתחום שלא הייתם חושבים עליו בחיים.

לכן חשוב לא לזלזל בעבודה זמנית ואם החלטתם ללכת על הכיוון הזה אז יש לעשות זאת בצורה מקצועית ונחושה בדיוק כמו שהייתם עושים בכל עבודה אחרת. תעשו את המיטב כדי ללמוד כמה שיותר מההזדמנות החדשה, להכיר אנשים חדשים ולחשוף את עצמכם לכיוונים שלא הייתם מכירים ללא ההזדמנות הזו. כשיגיע הזמן לעזוב, במידה ולא הצלחתם להפוך את ההזדמנות הזמנית למשהו קבוע ומתמשך אז כדאי לשבת עם האחראי עליכם ולקבל משוב והערכה על התפקוד שלכם ולהבין מה תוכלו לקחת מהתקופה הזו להמשך חייכם.

אחת הדרכים לחזק את המוטיבציה שלכם במציאת עבודה זמנית ובתחזוק שלה תוך כדי ניסיון למקסם ביצועים הוא להכין רשימה של כל הדברים הטובים בעבודה הזמנית הזו ומה היא נותנת לכם. בכלל הודיה על ההווה היא גישה בריאה מאוד לחיים ומאפשרת לאדם להתפתח קדימה מתוך חיוב ולא מתוך מירמור או תלונות. תסמנו לכם את כל העבודות הזמניות שנשמעות לכם או אפילו כאלו שמרגישות לכם נכון – מכיוון שמדובר בפתרון זמני אז בהחלט ניתן לתת לאינטואיציה ולא רק לשיקולים ההגיוניים לקבל את ההחלטה. מוזמנים לבחון מגוון משרות זמניות באתר סחבק מהשבוע האחרון.