נגרייה מומלצת באזור המרכז

ככל שהטכנולוגיה מתפתחת ואיתה השווקים השונים, ניתן להזמין כמעט כל מוצר וכל פריט מכל מקום בעולם, בצורה קלה מהירה וזמינה במרבית האזורים. את המשלוח נקבל במהירות ואם נבחר לקנות מוצר כזה או אחר מאחת הרשתות, נוכל גם כן להתלבט בין מגוון רחב של דגמים כאלו ואחרים. אבל אולי איבדנו את הטעם האישי שלנו בכל הקשור למוצרים שאנחנו קונים? רהיטים לבית הינם דבר מאוד חשוב, הם מייצגים את יושבי הבית, את טעמם ואת אופי האירוח שבו הם בחרו. ולכן נשאלת השאלה האם דווקא בעיצוב הבית לא עדיף להשתמש בנגר מצוין שיוכל לבצע התאמה מושלמת בין בעלי הבית לרהיטים שלהם?

נגריות תל אביב

נגריות תל אביב מאגדת כמה נגרים בעלי ניסיון עשיר בתחום הנגרות, על כן היא חולשת על פני מספר רב של סוגי ריהוט, החל ממטבחים, ריהוט אמבטיות במגוון דגמים ועיצובים ועד לשידות לסלון או ארונות קיר. אך מבין כל העבודות האלו בנגריות תל אביב ניתן גם להזמין עיצובים שונים ומיוחדים, לאו דווקא דוגמאות כאלו ואחרות אלא לבצע התאמה מלאה בין רצון הלקוח לבין המוצר שיקבל בסיום. את "נגריות תל אביב" ניתן למצוא בקישור הבא

ברגל מטבחים

בברגל מטבחים אפשר להסתמך על צוות גדול של מעצבים ונגרים בעלי ידע עשיר וניסיון רב בהקמת מטבחים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ברגל מטבחים אינם מתמחים במספר סוגי עץ בודדים אלא במגוון עשיר שלהם על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח, הן מבחינת העיצוב של המטבח והן מבחינת יתרונות השימוש בעצים השונים. את "ברגל מטבחים" אפשר למצוא ברחוב "תמנע 3 א.ת סניף חולון" וגם ברחוב "העבודה" 31 באשדוד.

נגריית אללוף

נגריית אללוף ממוקמת בעיר פתח תקווה ברחוב "בן ציון גליה", היא מנוהלת ונוסדה על ידי איציק אללוף ולו ניסיון של מעל לארבעים שנים בתחום הנגרות בהתאמה. הנגרייה מתמחה במגוון רחב של רהיטים, החל מרהיטי מטבח, אמבטיה וגינה. כל הרהיטים נעשים בהתאם להזמנת הלקוח עם ליווי מקיף ומקצועי עד לקבלת המוצר. נגריית אללוף מבצעת גם חידושים, למטבחים ומגוון רהיטים. עבור הירושלמים שבינינו מומלץ לבחרו נגרייה בירושלים.