את פרויקט VIEW בתל אביב הכרתם?

בימים אלו מוקם ברחוב מרדכי בנטוב 5 בתל אביב אחד הפרויקטים הייחודיים והיוקרתיים שאמורים לשדרג משמעותית את כל האזור ומהווים כרגע הזדמנות מדהימה לרכוש נכס יוקרתי בתל אביב עם נוף פתוח לטבע ולים ליד שכונת פלורנטין במחירים נוחים יחסית. הפרויקט כולל שני בניינים יוקרתיים בני אחד עשרה וארבע עשרה קומות שנבנים על קומת מסחר חדשנית וחניון תת קרקעי פרטי. בבניינים יבנו מבואות כניסה מפוארות וגבוהות במיוחד עם מעליות מהירות. הפרויקט שממוקם בקרבה לפארק החורשות, למכללה האקדמית תל אביב יפו ולצד נתיבי תחבורה מרכזיים מאפשר גישה פשוטה ומהירה למרכז העיר ולחוף הים. הבניינים מכילים דירות בנות ארבעה וחמישה חדרים כמו גם דירות גן ודירות פנטהאוז.

בכל דירה ניתן למצוא מפרט יוקרתי ומתקדם הכולל דלת ביטחון בכניסה לדירה, דלתות פנים איכותיות בתוספת משקופים והלבשות רחבות, מרפסות שמש גדולות הכוללות מעקה אלומיניום וזכוכית, ויטרינה רחבה ביציאה למרפסת דיור, תריס גלילה חשמלי ביציאה למרפסת דיור, תריסי גלילה בכל החדרים (פרט לממ"ד), מערכת מיזוג לכל הדירה כולל הנמכות גבס, ריצוף גרניט פורצלן 60/60 במגוון צבעים, חלונות עם בידוד טרמי ואקוסטי משופרים, אינטרקום דירתי, חשמל תלת פאזי, אביזרי חשמל (קצה) באיכות גבוהה והכנה למערכת תקשורת ביתית בכל חדר הכוללת נקודת טלפון וטלוויזיה.

גם לאחר הסגר השני ועם התקדמות משבר הקורונה ניתן לראות כי אין ירידה משמעותית במחירי הדירות בתל אביב ואפילו להיפך. גם מחירי השכירות שחוו ירידה במרכז ובצפון העיר נשארו קבועים פחות או יותר באזור הפרויקט. סביר להניח כי עד להשלמתו נהיה כבר לאחר המשבר והשוק יחווה התאוששות מחודשת, במיוחד אם מתחשבים בעובדה כי מספר התחלות הבנייה באזור מוגבלת וכי הפרויקט והדירות שהוא מציע ייחודיות מאוד.

אם אתם שוקלים כרגע לשפר דיור לאזור תל אביב אין זמן יותר טוב מעכשיו – ההזדמנויות בשוק הן עצומות ודווקא פרויקט VIEW יכול להוות את המקום המושלם לקבע בו את ביתכם. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר כבר עכשיו ולהבין את האפשרויות העומדות בפניכם הן בגודל הדירה וההתאמות האישיות שניתן לבצע עבורכם והן בתנאים המיוחדים.  
לקריאה נוספת- https://yav.co.il/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%99%D7%A4%D7%95/